12 czerwca 2012

Yumi (1)


To będzie trochu dłuższe, zapraszam na część pierwszą ;-) 
-Yumi-


1.

24.03.2010 , 11:23
Od Aki-kun <aki01@net.net>
Do Yumi-chan <yumii@net.net>

Hej Yumi!

Co u Ciebie słychać? Tak dawno się nie odzywałem, bo miałem kilka spraw na głowie. Naprawdę brakuje mi mailowania z Tobą, bardzo Cie lubię. Mam nadzieję, że przez moją „nieobecność” Nie urwie się kontakt między nami. Bardzo bym tego nie chciał.

Muszę Ci powiedzieć (Tobie, bo nie mam komu. Mam nadzieję, że Tobie mogę zaufać), że ostatnio zostałem napadnięty, przez czterech facetów. Powiedzieli, że mam zrezygnować z bitwy Freestyle i oddać pojedynek walkowerem inaczej mnie zabiją... tak powiedzieli...
Yumi ja dobrze wiem, że wygrałbym z tym gościem, ale nie wiem co mam robić. Niby ćwiczyłem kiedyś jakieś sztuki walki, ale przy nich czterech to nic nie dało. Nieźle mi się dostało! Nie wiem co mam robić.. Nie mam komu powiedzieć. Złapali mnie samego przed domem... Chyba mam złamane żebro, boli jak diabli... Proszę zatrzymaj to dla siebie... nos chyba też złamany, ciężko mi się oddycha. Ech.. Yumi, ledwo żyje... Nie wiem co robić...

Moja droga Yumi, jeśli to mój ostatni mail, mój kolega powiadomi Cię co się ze mną stało. Wiem, że nie zrezygnuje, bo to przecież moja pasja! Napisz mi co u Ciebie slychać, może będzie mi to dane przeczytać jeszcze przed tą bitwą ;-)

Naprawdę Cie lubię.

Aki

P.S. Wysyłam obiecane foto.
* * *
24.03.2010, 17:39

Od Yumi-chan <yumii@net.net>
Do Aki-kun <aki01@net.net>

Aki!

Do cholery jasnej co się dzieje?! Co?! Jak oni mogli, no jak?! Popierdoliło im się we łbach ot co, przeż to tylko jakaś bitwa Freestyle. Czy raperzy naprawdę myślą że to jakaś cholerna gangsterska?! A by ich diabeł w rzycie skopał! Jak ja bym tam wpadła! Przecież tak nie można! Z nudów im się w dupach już przewraca ot co! Musisz iść z tym na jakąś policje albo co, przecież do cholery, ja zaraz wyjdę z siebie Aki! Musisz coś z tym zrobić! Cholera czuje się taka bezsilna...

Gdzie Ty masz te bitwę ? Przecież trzeba jakoś obstawić to miejsce antyterrorystów ściągnąć czy coś! Szybko mi tu odpisz...

Yumi

&&&
25.03.2010, 12:45

Od Aki-kun <aki01@net.net>
Do Yumi-chan <yumii@net.net>

Cześć Yumi

Słonce nie bulwersuj się tak, przecież i tak nie masz jak przyjechać. Jakoś sobie z tym wszystkim poradzę. Może uda mi się ujść z życiem. Może tylko chcieli mnie przestraszyć, a nie będą mieli odwagi by zrobić co obiecali.

Dobrze już się nie denerwuj, wiem jak nie lubisz jak nie odpowiadam na wszystkie zawarte w mailu pytania. Bitwa jest w tę sobotę w klubie „pod mostem” w Katowicach o 18stej. Nie martw się na pewno wszystko będzie dobrze. Jestem dobrej myśli. Aha, nos okazał się nie złamany, żebra też całe, tylko mnie poobijali, więc jest szansa, że chcieli tylko nastraszyć, ale ja się nie dam nie? No już Yumi uśmiechnij się do mnie ;-) Pisz koniecznie co u Ciebie, strasznie jestem ciekaw, czy udało Ci się sprzedać już jakieś zdjęcia i czy napisałaś jakiś nowy wiersz ;-)

Pozdrawiam
Aki


* * *
26.03.2010, 18:28

Od Aki-kun <aki01@net.net>
Do Yumi-chan <yumii@net.net>

Yumi?

Gdzie jesteś? Czemu się do mnie nie odzywasz? Powiedziałem coś nie tak? Nie wiem czemu ale się martwię, chyba się na mnie nie obraziłaś o nic? Yumi, jeśli tak to bardzo Cie przepraszam, powiedz co się stało?

Jutro już jest ta bitwa, puki co nie widziałem tych oszołomów, ale nic nie jest pewne. Może uda mi się dotrzeć do klubu w całości :P Hej Yumi, czy wszystko w porządku? Odpisz jak najprędzej.

Aki

* * *
26.03.2010, 23:13

Od Yumi-chan <yumii@net.net>
Do Aki-kun <aki01@net.net>

Będę.

* * *

1 komentarz:

  1. A no ciekawe mailowanie :) Czekam na dalsza czesc, chcial bym wiedziec co bedzie dalej

    OdpowiedzUsuń